29 آذر هزار سیصد نود و هشت مصادف با سی و ششمین سالگرد تاسیس شرکت پخش پگاه بود که به رسم چند سال اخیر ، همکاران محترم بازنشسته شرکت گرد هم آمده و در فضای کاملا صمیمانه با حضور مدیران شرکت ساعات خوشی را تجربه کردند.

این مراسم به پاس قدردانی از سال های تلاش و زحمات همکاران بازنشسته، هر ساله در سالروز تاسیس شرکت پگاه برگزار می گردد. در ابتدای مراسم جناب آقای باستانی به نمایندگی از هیات مدیره محترم شرکت، ضمن خوش آمدگویی ، به تشریح وضعیت و موفقیت های شرکت در سال های اخیر پرداختند.

مراسم امسال جشن گرامیداشت مقام بازنشستگان شرکت تحت تاثیر فقدان یکی از بهترین و صدیق ترین همکاران شرکت قرار داشت. امیر حسن دوست مدیر فروش بازنشسته شرکت که دیگر در جمع ما حضور نداشته و رخ در نقاب خاک کشیده است و نبود ایشان کاملاً در مراسم نمایان بود و غم بزرگی است که همواره با مجموعه شرکت پخش پگاه خواهد ماند.

در مراسم امسال آقایان منصور خلج و اروجعلی عطایی به جمع بازنشستگان شرکت ملحق شده بودند و حضور ایشان در مراسم از نکات جالب توجه بود.

در ادامه مراسم هر یک از همکاران بازنشسته به ذکر خاطراتی از سال های فعالیت خود در شرکت پرداختند و نکات ارزشمندی هم در مورد ویژگی های شرکت پخش پگاه مطرح کردند.

در پایان مراسم نیز به رسم هر سال با اهدا لوح و هدایایی از بازنشستگان شرکت تجلیل به عمل آمد.